5 zdravih obroka za povratak u školu

Povratak u klupe i nova školska godina znači i planiranje novih aktivnosti i obaveza. Jednako vrijedi i za nove poslovne izazove poslije godišnjih odmora.

Planiranje obroka za školu (i posao) uštedjet će vrijeme roditeljima, a djeci omogućiti dostatan unos nutricijski bogatih namirnica, i to od hrane koju vole. Stoga je najbolje da i oni sami sudjeluju u pripremanju užine jer najbolje znaju što žele.

Obroke pakirajte u kutije tzv lunch boxeve kako bi zadržali visoku hranjivost i dugotrajniju svježinu namirnica, a vaša djeca dobila energiju za bolje učenje i koncentraciju. Prednost lunch boxeva je što su napravljeni od prirodnih i izdržljivih materijala, lako se peru, imaju pretince za odjeljivanje hrane te poklopce sa silikonskom brtvom koja sprječava izlijevanje hrane (ali ne i tekućine).

Pripremite si unaprijed 5 zdravih obroka za radni tjedan, i jedan dio obaveza ste već riješili. Kako kaže jedan priručnik za preživljavanje u školskoj godini: „Jedite zdravo, živite sretno i budite pri zdravoj pameti cijelu školsku godinu.”

 

1. Zdrave grickalice: orašasti plodovi (šaka ovih plodova je pravi izvor minerala i vitamina E dobrih za bolju memoriju), kokice na ghee-u odnosno pročišćenom maslacu (idealna namirnica za mozak) ili sušeno voće (odličan izvor prirodnog šećera).
2. Dok pakirate omiljeno voće, znajte da su banane odlične za podizanje energije. Pahuljice s jogurtom ili domaće napravljene energetske pločice su savršene za rana jutra.
3. Za zadovoljavanje potrebe za slatkim, napravite palačinke punjenje domaćim namazom (od kikirikija ili lješnjaka). A uvijek možete napuniti staklenku s domaćim chia pudingom i kakaom.
4. Za međuobrok su odlični krekeri sa sjemenkama (lanenim, bučinim, sezamovim) ili zdravije varijante čipsa od npr. kelja ili jabuka.
5. Zdravi sendvič od integralnog brašna s domaćim kravljim sirom i povrćem ili muffini (slatki ili slani) je svakako cjeloviti obrok koji će zadovoljiti svakoga.

Na Bioroot web shopu možete pronaći (trenutno po povoljnijoj cijeni) kutije za užinu za djecu (od PP dobre plastike), Yoga time kutije (od bambusa) i Nalgene lunch box (bez štetne plastike i s rashladnom posudom). Osim njih, tu su još posude za hranu od nehrđajućeg čelika , te silikonske vrećice ili omoti od pčelinjeg voska .

Kad smo kod zdravih obroka, ne zaboravite i na zdrave napitke te dostatan dnevni unos vode koji će vam omogućiti (i služiti kao podsjetnik) vlastita bočica uvijek pri ruci.

Silikonsko posuđe – zdravija alternativa plastici
Najbolje ekološko pakiranje – proizvodi bez ambalaže
Zatvori Moja Košarica
Zatvori Popis želja
Nedavno pogledano Close
Zatvori

Zatvori
Navigacija
Kategorije